U ljeto 1943. Hopper dokumentira ekonomski uspon uzrokovan ratom, raspoloženje iščekivanja koje je počelo utjecati na naciju i novi opušteni moral mladih u ovoj zemlji.
Ljeto predstavlja mladu djevojku u prozirnoj haljini koja stoji ispred stana. Odjeća, očito nova, odnosi se na povećani prosperitet nacije, koja je konačno uspjela ostaviti po strani mnoge poteškoće depresije.
Američko Ministarstvo finansija procijenilo je 1943. godine, kada je naslikano ovo ljetno vrijeme Summertime 1943., da su Amerikanci kod kuće uštedjeli oko sedamdeset milijardi dolara u gotovini, na tekućim računima i otkupljivim ratnim obveznicama. Generalni savjet odjela nazvao je ovaj prikupljeni novac “tekućim dinamitom”, a njegova referenca prikladno karakterizira ženu u ljetnom periodu i navodi na pomisao da je Hopperova slika oličenje ekonomske obnove u ovoj zemlji.
Zanimljivo je posmatrati ovu sliku u svjetlu slike New York Pavements (1924), koja je nastala dvije decenije ranije – Slika iz 1924. prikazuje nevjerovatno slično susjedstvo; i paralele između ove slike i ljetnog vremena sugeriraju da je beba sa ranije slike mogla odrasti u djevojčicu iz 1943. Takav pristup nije neuobičajen s Hopperovom dugoročnom igrom isprobavanja identiteta ljudi na slikama . Leteće zavjese na letnjem prozoru mogu se odnositi na zavese Večernjeg vjetra i mogu uspostaviti poetsku podudarnost između otvorenosti prozora stana i devojčinog nedostatka skromnosti. Ona je dio velike grupe mladih američkih žena koje su morale preživjeti ratne godine najbolje kako su mogle, godine obilježene nedostatkom podobnih mladića i obiljem novca prikupljenog sa radnih mjesta koja su stvorili ratni uslovi.
https://www.edwardhopper.net/summertime.jsp
(spagos)